lördag 2 april 2011

Slitig (men fin) parkdag.

Hej bloggen! Vi har blivit dåligt på det här med att gå upp i tid på mornarna men tillslut sitter vi ändå alltid där runt det runda bordet och äter vår gröt. Idag var det Carro som fick röra ihop den så jag kunde ligga och dra mig extra länge i sängen. Ute lyste solen och det såg ut att kunna bli en underbar dag så vi gav oss ut så fort vi kunde för att åka i parken hela dagen. Jag tejpade nämligen fast min kamera på en stav igår för att det skulle bli lättare att filma, så det spenderade vi alltså dagen med. Det gick himla bra för Carro som hoppar på större och större hopp, medan jag bara ramlade hela, hela tiden. Det gick bara inte. Härom dagen  gick det himla bra, men idag landade jag på sidan i varje hopp (nästan) vilket har lett till att jag har ont över allt och knappt kan röra mig nu på kvällen (hoppas det blir bättre till imorgon). Vi filmade i alla fall en hel del och vädret kunde inte ha varit bättre. Strålande sol och lagom temperatur hela dagen- det är så himla skönt att våren äntligen är här. Vi var väl ute till tre kan jag tänka mig då vi åkte hem och stekte på lite pasta och pannkakor med sirap (nej, vi åt inte allt tillsammans). Jag har sen spenderat eftermiddagen tillsammans med tigerbalsam och har dessutom rakat mig för andra gången i år. Carro har sovit lite och så har vi dessutom sett lite på TV. Juste, jag har funderat lite på hur jag vill spendera framtiden (vad jag ska plugga) också, men inte riktigt kommit fram till något än.
Photobucket
Photobucket
Vi har sen bjudit på köttfärssås igen och nu har vi precis sett ett avsnitt av Gossip Girl tillsammans. Det är kanske inte min favorit direkt, men jag har haft så himla ont i kroppen så det var skönt att kunna ligga lite i sängen. Prognosen lovar sol till imorgon men det tror jag inte på för än jag ser det, men förhoppningsvis får vi en underbar dag imorgon också (gärna lite förre krascher dock). Hoppas ni alla ni där hemma har det bra!

- Henkepenke

1 kommentar:

  1. Hej, underbart att se hur den sista veckan inleddes och självklart blir vi mer och mer nyfiken på videon med de stora hopp från Caro, njut!!! Kram Eric

    SvaraRadera