fredag 1 april 2011

Luuuuuuugn dag.

Åh, segisdagarna kan inte vara roliga att läsa om. Men men, ni får stå ut tills vårt liv blivit mer hänelserikt!
Som ni kanske gissat så var vi alltså hemma idag med. Jag vaknade med en sån där världens huvudvärk som verkat drabba mig sen vi åkte hit, vilket resulterade i 1 h vila/sova till precis efter frukost. Eller frukost och frukost, fick bara i mig en tugga gröt som Henke så snällt rört ihop, och en halv macka. Dumma huvud! "Som tur var" regnade det hela morgonen och förmiddagen ändå, så när huvudet väl blivit okej igen runt tolv-tiden var det ändå inte särskilt lockande att ge sig ut. Så det fick bli ännu en vilodag alltså! Men ganska mysig ändå.
Photobucket
Photobucket
Lagade pannkakor till oss till lunch #1, och Henke spenderade väl större delen av dagen med att göra en ny edit. Lunch # 2 åt vi lite senare för att inte bli hungriga till middagen, och för att något alls skulle hända under dagen gick vi till Starbucks en kort sväng för fika. Har förresten hittat min favorit där; någon typ av iste på flaska som är hur gott som helst! Så jag tog en sån och H körde på det vanliga, Caramel frappe. Efter det: handla mat och sen hem. Festen som det viskades om under veckan blev inte av av olika anledningar, men jag är inte direkt ledsen eftersom jag inte har någon lust att ligga inne imorgon också! Så vi åt en (seeeeen) fredagsmiddag, köttbullar! Och eftersom det blev så sent var det inte riktigt läge att starta någon film så på kvällskvisten. Däremot hade det redan börjat en Russel Crowe-film på tv, så vi bänkade oss framför den istället! Lagom fredagsmysigt. Och nu taggar alla inför imorgon, man blir ju extra sugen att åka efter två dagar instängd här hemma.

Over and out
- Carro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar